Результати моніторингу якості освіти

Кирилівського навчально-виховного комплексу Волноваської районної ради

Донецької області

2019-2020 н.р.

Робота педагогічного колективу Кирилівського НВК здійснюється згідно Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти та протягом 2018-2020 років підпорядкована проблемі «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи».

Діяльність закладу здійснюється згідно перспективного та річного плану, програми розвитку на 2017-2021 роки, направлена на виконання навчальних планів та програм. Аналіз їх виконання, вивчення стану викладання предметів розглядається на засіданнях педагогічної ради, на радах при директорові.

Здійснюється постійний контроль за станом ведення шкільної документації, учнівських робочих зошитів та для контрольних робіт, видаються відповідні накази, контролюються виконання їх рішень. Навчання в школі ведеться українською мовою.

Контингент учнів складає

2017-2018 н.р. – 7 класів – 48 учнів

2018-2019 н.р. – 8 класів – 44 учня

2019-2020 н.р. – 7 класів – 41 учень.

Навчальний процес протягом останніх 5-ти років здійснюють 10 учителів.

За підсумками атестації мають

вищу категорію – 6

І категорію – 3

Спеціаліст – 1

За три роки зареєстровано 63 звернень громадян.

Шкільна методична робота направлена на вивчення та впровадження креативного підходу до навчання та виховання, на розвиток творчої активності педагога, підвищення професійної компетентності, відповідальності, постійне вдосконалення навичок творчої самостійної роботи вчителя. З цією метою в школі працюють шкільні методичні об’єднання вчителів початкових класів, вчителів природничо-математичного циклу, вчителів гуманітарного циклу, класних керівників.

Протягом навчального року вчителі проводять відкриті уроки, позакласні заходи в межах загальношкільних предметних тижнів.

Вчителі школи беруть участь у професійних конкурсах:

Ø Хорушко Р.В. – керівник районної творчої групи учителів англійської мови, які працюють у початковій школі (2017 р.)

Ø Мельник Н.Г. – учасник районного етапу конкурсу “Учитель року ” в номінації “Початкові класи ” (2015 р.)

Ø Старченко О.В. – учасник районного етапу конкурсу “Кращий працівник року ” в номінації “Кращий музичний керівник дошкільного навчального закладу ” (2016 р.)

Ø Хорушко Р.В., Демченко О.П., Харланова В.К., Сливна Л.А. – учасники районного етапу конкурсу “Кращий працівник року ” в номінації “Кращий класний керівник ” (2016 р., 2017р., 2018р.,2019 р.)

Протягом 2018-2020 років вчителі школи були членами журі районних конкурсів ( Хорушко Р.В., Сливна Л.А.)

Вчителі школи відвідували районні семінари, на яких представляли свої погляди і досвід з теми заходу. Також на базі навчально-виховного комплексу проводилися семінари вчителів англійської мови, які викладають в 1 класах ( 2012 р.), учителів математики ( 2015 р.), нарада директорів округу ( 2018 р.), окружне МО класних керівників ( 2017 р.), семінар-практикум учителів початкових класів та вчителів-філологів освітнього округу №4 «Сучасні підходи до формування національно-патріотичного виховання школярів у межах освітнього округу», семінар-практикум учителів початкових класів округу №4 «Інноваційні методи роботи в початковій школі» (2017, 2018 рр.).

Значні зусилля спрямовуються на надання дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності.

Одне з головних питань, яке розв’язує педколектив, є розвиток творчих здібностей учнів під час навчально-виховного процесу через впровадження інноваційних технологій. Як результат діяльності, є систематична участь учнів у шкільних, районних, Всеукраїнських творчих конкурсах, шкільних та районних предметних олімпіадах. Учні протягом 2018-2020 рр. ставали переможцями різних творчих конкурсів, а саме : ІІІ місце – конкурс ім.. П.Яцика ( 2017 р.), ІІ місце-конкурс ім.. Т.Шевченка ( 2017, 2018 рр.), І,ІІ місця – конкурс «Кобзареві передзвони» ( 2016 р.), ІІ місце – «Лідер року» ( 2017 р.), інші творчі конкурси - 13 призових місць. Переможцем районного етапу (ІІІ місце) та учасником обласного етапу Всеукраїнського екологічного конкурсу «Земля-наш спільний дім» стала шкільна агітбригада (2019 р.).

За підсумками моніторингового дослідження результатів річного оцінювання та ДПА – ЗНО з української мови, математики, історії України, географії та біології в 2019-2020 рр. виявлено, що підготовка до Зовнішнього незалежного оцінювання проходила відповідно до Указів Президента України від 04.07.2005 № 1013 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», від 20.03.2008 № 244 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 № 1095 «Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти» (із змінами) та на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 08.10.2015 № 1050 « Про внесення змін до наказу МОН від 16.09.2015р. №940 ( Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015-2016 навчальному році, від 14.09.2015 № 923 « Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної середньої освіти», від 05.11.2016 № 1143 «Про затвердження Календарного плану підготовки та проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної освіти », наказу відділу освіти Волноваської райдержадміністрації від .01.17 р. № «Про зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2019 р.»

З метою чіткого та організованого забезпечення процесу підготовки випускників НВК до участі у ДПА- ЗНО було :

1.видано накази по НВК « Про зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України »,

2. проведено засідання педагогічної ради, методичної ради, ШМО, наради при директорі, батьківські збори випускників з питань :

- підсумки ДПА - ЗНО;

- календарний план заходів з підготовки та проведення ЗНО;

- проведення інформаційно-роз'яснювальної кампанії ЗНО;

- організація реєстрації учнів на ЗНО-ДПА;

- про реєстрацію учнів на пробне ЗНО;

- про проведення інформаційно - консультативних зустрічей з випускниками ;

- про участь учнів НВК у пробному ЗНО;

3. підготовлено інформаційні стенд за матеріалами ЗНО:

- пробне тестування ЗНО

- календар ЗНО

- особливості ЗНО

- реєструємося для участі в ЗНО-ДПА

- права та обов¢язки учасника ЗНО-ДПА

Адміністрацією НВК проводилася широка інформаційно-роз’яснювальна робота серед випускників, батьківської громадськості щодо особливостей проведення ДПА-ЗНО з предметів: українська мова, математика, історія України, географії та біології у форматі ЗНО.

Найбільш поширеними формами інформаційно-роз’яснювальної роботи, як і в минулі роки, були організація в НВК постійно діючого інформаційного куточку ЗНО-ДПА, проведення батьківських зборів спільно з учнями випускного класу та індивідуальні консультації для батьків та учнів.

У навчально-виховному комплексі було призначено відповідального за реєстрацію випускників школи. Це дало змогу на високому організаційному рівні, без жодного порушення вимог графіку відправки реєстраційних документів сформувати і відправити до ДнРЦОЯО реєстраційні документи випускників. Всі випускники вчасно і без подальшої зміни реєстраційних даних були зареєстровані для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні .

Випускники мали можливість ознайомитися з процедурою зовнішнього незалежного оцінювання, психологічно адаптуватися до неї, оцінити рівень своїх знань, навчитися розраховувати час на виконання завдань під час проходження пробного тестування з української мови, математики.

Проведення не досить якісної підготовчої та організаційної роботи адміністрації НВК, вчителів відображається у результатах ДПА-ЗНО .

На ЗНО-ДПА зареєструвалося 100% випускників.

Явка випускників на ЗНО з усіх предметів – 100%. Серед випускників не зафіксовано запізнень, відсутності відповідних документів, порушень процедури тестування.

За наданою Українським центром оцінювання якості освіти інформацією про проведення державної підсумкової атестації української мови та літератури, математики, історії України, біології та географії, що відбулася у формі зовнішнього незалежного оцінювання, та як 4-й предмет маємо наступні результати випускників НВК:

2016-2017 н.р.

Клас Пред-мет К-сть учнів, які здавали ДПА, ЗНО Рівень досягнень учнів Підтвердили свої знання Здали вище навч. досяг. Здали нижче навч. досяг.
Початковий Середній Достатній Високий
Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА
11 Українська мова 6 4 4 1 1 6 4 3 1 2
Математика 4 3 1 4
Історія України 1 1 2 1 2 1 2 2
Біологія 2 1 1 2 2
Географія 4 1 2 3 1 1 2 2

2017-2018 н.р.

Державною підсумковою атестацією було охоплено 11 учнів ( 6 учнів – 9 клас, 5 учнів – 11 клас).

Результати ДПА учнів 9 та 11 класів :

Клас Пред-мет К-сть учнів, які здавали ДПА Рівень досягнень учнів Підтвердили свої знання Здали вище навч. Досяг. Здали нижче навч. Досяг.
Початковий Середній Достатній Високий
Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА
9 Українська мова 6 1 1 5 3 2 4 2
Математика 6 2 4 2 4
Англійська мова 1 1 5 2 3 3 3
11 Українська мова 5 4 3 3 5 2 2 3
Математика 2 1 2 3 4
Історія України 2 3 1 1 2
Біологія 1 1 1 1
Географія 1 1 1 1

Результати ДПА учнів 9 класу показали, що вчителі об’єктивно оцінювали знання протягом навчального року. Результати ЗНО-ДПА учнів 11 класу свідчать про необ’єктивність оцінювання знань учнів

( річні оцінки значно вищі з математики, біології, історії України. Географії).

2018-2019 н.р.

Державною підсумковою атестацією було охоплено 15 учнів ( 7 учнів- 4 клас, 5 учнів – 9 клас, 3 учні – 11 клас).

Результати ДПА учнів 9 та 11 класів :

Клас Предмет К-сть учнів, які здавали ДПА Рівень досягнень учнів Підтвердили свої знання Здали вище навч. досяг. Здали нижче навч. досяг.
Початковий Середній Достатній Високий
Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА Річна ДПА
4 Українська мова 7 7 5 2 2 3 2
Математика 4 5 3 2 3 1 3
9 Українська мова 5 5 5 5
Математика 1 4 4 1 3 2
Англійська мова 4 4 1 1 5

Результати ДПА учнів 4 класу показали, що вчитель Демченко О.П. не об’єктивно виставила річні оцінки учням з української мови та математики.

Результати ДПА учнів 9 класу показали, що вчителі Сливна Л.А. та Хорушко Р.В. об’єктивно оцінювали знання протягом навчального року. Результати з математики виявили, що вчитель Ігнатенко С.О. занижувала оцінювання знань 2 учням.

Значні зусилля були спрямовані на надання дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності.

Одне з головних питань, яке розв’язує педколектив є профілактика правопорушень та формування навичок здорового способу життя. З цією метою проводиться ряд заходів:

лекторії, відеолекторії, виховні години, бесіди, зустрічі із фахівцями різного рівня. (Представники Волноваського РВГУМВС, відділу сім’ї, молоді та спорту, службі у справах дітей Волноваської РДА, медичних працівників)

На постійному контролі умови проживання дітей пільгової категорії, дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Велика увага постійно приділяється патріотичному вихованню учнів. З цією метою у закладі проводяться різні заходи : конкурси малюнків « Краса і біль України», «Стежками рідного краю», свята «Любіть Україну», «День української писемності», «День злуки», тематичні виховні години «Символи моєї держави», «Конституція України-основний закон нашої держави», «Мій край – моя історія жива», «Біль душі людської» ( до річниці голодомору в Україні) та інші.

Належна увага приділяється розвитку творчої особистості учнів, з цією метою проведено багато заходів:

Це і спортивні змагання, творчі виставки, конкурси, концертні програми. За останні три роки учнів НВК неодноразово займали призові місця ( 13 ) в різних районних конкурсах.

Основна мета профілактики дитячого травматизму – формування правильної позиції людини, щодо власної безпеки, підготовка до дій в екстремальних ситуаціях.

Річним планом передбачено Тижні безпеки життєдіяльності, в ході яких класоводи, класні керівники, вчитель основ здоров’я Харланова В.К. проводять бесіди, інформаційно-пізнавальні години з різноманітними напрямками. Обов’язковим є проведення інструктажів з дотримання правил безпеки в святкові, вихідні дні, канікулярний час.

Роботу учнівського самоврядування очолює педагог-організатор Демченко О.П. А лідером учнівського самоврядування в 2019-2020 роках була Ігнатенко Олена, яка разом з активом шкільного самоврядування стала ініціатором багатьох творчих проектів для учнів НВК. У 2018 році посіла ІІІ місце у районному конкурсі «Лідер року».

Всі класи брали активну участь у загальношкільних заходах, які організовувались згідно плану роботи школи та заходами на районному рівні.

Значна робота учнівського самоврядування проводиться в напрямку профілактики правопорушень та формуванні навичок здорового способу життя. Це і участь у проведенні виховних заходів, виступи агітбригад, створення презентацій представниками учнівського самоврядування та виступ з 6ними для всіх учнів школи.

Велика увага в роботі учнівського самоврядування полягає також в закріпленні ПДР, ППБ та профілактиці дитячого травматизму. З цією метою учнівські колективи беруть участь у різноманітних заходах села та району, благодійних, екологічних акціях.

В умовах постійних змін освіти її гарантом нової якості є педагог, готовий до неперервного професійного розвитку, здатний вирішувати складні завдання творчого навчання та виховання учнів.

Освіта – це наука й мистецтво не тільки озброїти людей різного віку знаннями, а й виховати творчу особистість. Такого неможливо досягти без творчого підходу в сучасній український школі, що вимагає психологічної перебудови не тільки особистості педагога, а й учня. Освіті потрібно дати творчу загальнолюдську цінність. Для цього в першу чергу робимо так, щоб школа розбудувала гармонійне середовище розвитку дитини, яке було б орієнтоване на формування нового творчого мислення, побудованого на поєднанні внутрішньої свободи особистості та її соціальної відповідальності.

Час зміни перетворень вимагає від нас, сучасних педагогів, бути креативними у новітніх досягненнях педагогічної науки і практики, уміти адаптивно впроваджувати нововведення, досліджувати вплив творчого підходу до навчання і виховання учнів, маючи при цьому творчу і знаючу особистість.

Кiлькiсть переглядiв: 308

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.