Навчально-методична робота

Основні напрямки методичної роботи

Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.

Основними напрямками методичної роботи є:

перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;

створення навчально-методичних комплексів з дисциплін і спеціальностей у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;

організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів та аспірантів;

аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів видання підручників, навчальних і методичних посібників і вказівок;

вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;

організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;

сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;

допомога у підготовці викладачів до атестації;

вивчення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів.

Центрами навчально-методичної роботи у коледжі є:

педагогічна рада;

методична рада;

методичні об’єднання;

кафедри, циклові комісії;

школа «Молодого викладача».

З метою підвищення професійної майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:

навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання кафедр та циклових комісій з навчально-методичних питань;

семінари, конференції, педагогічні читання з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;

тижні (декади) циклових комісій та кафедр;

відкриті та інструктивно-методичні заняття; майстер-класи;

контрольні та взаємні відвідування занять;

виставки педагогічних досягнень викладачів;

аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;

методичні консультації;

індивідуальна самоосвітня робота викладачів кафедр та циклових комісій;

індивідуальні та групові консультації із завідувачами кафедрами, головами циклових комісій та викладачами з реалізації управлінських функцій або для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм наукової, організаційно-методичної роботи.


Колектив школи розпочав роботу над єдиною науково-методичною проблемою «Упровадження нових педагогічних технологій з метою підвищення якості сучасного уроку». Для реалізації проблеми розроблений перспективний план школи , накреслені головні завдання й пріоритети в діяльності педагогічного колективу на навчальний рік. Проблеми, над якими працюють учителі МО, тісно пов’язані з загальношкільною проблемою.

Методичне об’єднання вчителів

початкових класів

Керівник – Старченко О.В.

Члени МО: Мельник Н.Г.

Проблема, над якою працюють учителі початкових класів: "Використання інноваційних технологій у початковій школі як засіб розвитку творчих здібностей учнів"

Методичне об’єднання вчителів

української мови й літератури, російської мови й світової літератури, історії й правознавства

Керівник – Андрієнко Л.М.

Члени МО: Оксененко Г.К., Сідьорко І.А., Костенко Н.Ф., Галич О.Є., Стрельченко Т.М., Семенченко С.М., Воропай І. Л., Оксененко І. П.

Проблема над якою працюють вчителі української мови й літератури, російської мови й світової літератури: "Розвиток творчих й інтелектуальних здібностей учнів на уроках української мови, української та світової літератур, історії й правознавства"

Методичне об’єднання вчителів

математики, фізики, інформатики

Керівник – Нєшта О.І.

Члени МО: Ярова Н.В., Максюта Н.Ю, Подибайло А. В.

Проблема, над якою працюють учителі математики, фізики, інформатики: "Підвищення якості математичної освіти учнів шляхом упровадження традиційних і інноваційних форм та методів роботи"

Методичне об’єднання вчителів

хімії, біології, географії, економіки

Керівник – Колесник Н.В.

Члени МО: Дрозденко Н. М., Кисельова Л. В., Мішкіна Н. І., Сигида Т. В.

Проблема, над якою працюють учителі: " Використання нетрадиційних форм та методів організації навчально-виховної роботи на уроках з метою розвитку творчої активності учнів"

Методичне об’єднання вчителів

фізкультури, основ здоров’я , ЗВ

Керівник – Красовська Т. Ф.

Члени МО:Петровський В. О., Петровський О. В.

Проблема, над якою працюють учителі: "Використання інноваційних технологій на уроках з метою розвитку творчих здібностей учнів"

Методичне об’єднання вчителів

іноземної мови

Керівник – Матюха Т. Т.

Члени МО:Кривохижа І. О., Гнатенко В. М. , Влізько Н. В.

Проблема, над якою працюють учителі: "Розвиток та саморозвиток вчителів та учнів як умова їх особистісного і професійного зросту"

Методичне об’єднання вчителів

трудового навчання, музичного й образотворчого мистецтв

Керівник –Вавренюк І.С.

Члени МО: Улановська Н. В., Ліхачова А. В., Чечель Л. М.

Проблема, над якою працюють учителі: "Застосування сучасних освітніх технологій, інтерактивних методів організації навчально-виховного процесу на уроках трудового навчання, музичного й образотворчого мистецтва"

Методичне об’єднання класних керівників

Керівник – Хорушко Р.В.

Члени МО: класні керівники 1-11 класів

Проблема, над якою працюють учителі: "Формування цілісної, духовно-зрілої особистості – громадянина України шляхом пізнання та засвоєння учнями надбань духовних цінностей українського народу"

У школі значна увага приділяється самоосвітній діяльності вчителя. Для підвищення науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки, роботи над власною методичною проблемою вчителі користуються матеріалами, наявними у школьному методичному кабінеті, кабінеті психологічної служби, у бібліотеці , виписують фахові газети й журнали. Педагоги вивчають нові програми, підручники, спеціальну й педагогічну літературу, додатковий науковий матеріал, знайомляться з новими приймами організації діяльності учнів на уроках. Кожен учитель підготував теку по самоосвіті.

Важлива роль у системі методичної роботи відводиться вчителям - початківцям. Для подолання утруднень у їх навчальної діяльності, формування майстерності у закладі використовується система наставництва.

Кiлькiсть переглядiв: 244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.