"Нехай початок навчаннямалюка в школі стане приємною подією в житті всієї родини!"

Поради батькам першокласників

/Files/images/81516532_3089600_25182453a32b.jpg

Психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти:

  1. фізіологічна готовність;
  2. інтелектуальна (пізнавальна) готовність;
  3. емоційно-вольова готовність;
  4. соціальна готовність;
  5. мотиваційна готовність.

Поради психолога

      • Влаштуйте прогулянку до школи
      • Збирайте портфель та одягайте форму.
      • Грайте в школу.
      • Встаємо раніше.
      • Дружимо з годинником.
      • Вчимося порядку.
      • "Доросла" кімната.
      • Більше зеленого.
      • Шийте чи грайте в шахи
      • Формуйте позитивний образ школи.
      • Не залякуйте оцінками.
      • Жартуйте над дитиною.
      • Більше рольових ігор
      • Не "ліпіть" вундеркінда.
      • Тренуйте увагу і не тільки.

УВАГА! У Вас першокласник!

Щоб не було причиною, по якій ви вирішили, що вашому малюкові пора навчитися читати, – нижче ви знайдете декілька корисних рад, наслідуючи які, ви, з вашим малюком, набагато легше пройдете цей непростий шлях.
1. Отже, найпоширеніша проблема в навчанні читанню, – дитина знає назви букв, і називає в слові саме їх (а не відповідні звуки). Через це він не сполучає приголосні з голосними. В результаті замість бажаного МА-МА, маємо ЕМ-А-ЕМ-А. До 1 вересня, здавалося б, ще далеко. Але багато батьків уже зараз починають готувати своє чадо до вступу в перший клас. Підкріплює таке прагнення негласну думку про те, що чим більше знань у дитини, тим краще.У свою чергу, школи активно підтримують це прагнення батьків. Вони просто відмовляються брати дітей, які не вміють добре читати, писати і рахувати.У той же час фахівці попереджають: для дитини важлива не стільки ерудованість, скільки здоров'я і психологічний настрій на навчання - дітям часто набридає «гризти граніт науки» через втому і високі вимоги. Як же краще підійти до питання підготовки дітей до школи, і які нюанси психології малечі потрібно при цьому враховувати?Початок навчання дитини у 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини. Адже дуже багато змін відбудеться у житті дитини: з'являться нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов'язки. Зміниться вид діяльності: зараз основною діяльністю Вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання. Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні Ваш малюк є простою дитиною, а завтра – стане учнем з певними обов'язками. Основною діяльністю дитини стане навчання, яке потребує неабияких зусиль з боку дитини, певних знань, а також певних вмінь та навичок. Все життя буде підпорядковуватись навчанню, школі, шкільним справам. Безумовно, легше пристосуватись до тих змін у житті, які пов'язані з початком навчання у школі і успішніше себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання. Займатися з малюком треба регулярно, але недовго: для початку 5 - 10 хвилин на день буде достатньо, пізніше заняття можна буде продовжити до 30 хвилин. Заняття повинно обов'язково проходити у вигляді гри, тоді вашій дитині буде легко й дуже цікаво. Для того, щоб освоїти техніку читання без особливих проблем, спочатку треба добре вивчити всі літери. Почати найлегше з кубиків: картинки, зображені на них, допоможуть дитині впізнати знайомий предмет, і з вашою допомогою він навчиться називати букву, будинок - Б, лялька - Л. Потім пограйте з малюком, запропонуйте йому знайти букву Б, але не поспішайте підказувати . Дайте дитині можливість самостійно відшукати кубик з цією літерою, ну а якщо у неї одразу не вийде, то підкажіть їй що буква Б - це будиночок. Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте, значною мірою залежить від її батьків. Батьки в родині мають виконувати функції педагога: освітню (передача життєво значущої інформації), виховну (засвоєння норм життя в людському суспільстві), розвивальну (підвищення індивідуального потенціалу). Вступ до школи - переломний моменту житті дитини. Він пов'язаний з новим типом стосунків з оточенням (ровесниками й дорослими), новим видом основної діяльності (навчальної, а не ігрової). У житті дитини змінюється все: обов'язки, оточення, режим. Це «кризовий період» у житті дитини, і ця «криза» виявляється у тому, що свої ігрові потреби дитина має задовольняти навчальними способами. Процес адаптації до шкільного життя у дітей триває по-різному - від 2 тижнів до 2-3 місяців (залежно від рівня їх готовності до школи, психофізіологічних особливостей та стану здоров'я). Вирішальну роль тут відіграє сформований у дошкільному віці рівень готовності до шко¬ли, або «шкільної зрілості».
Кiлькiсть переглядiв: 216

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.