До 100-річчя В.О.Сухомлинського у 1 – 4 класах.


Класоводи Мельник Н.Г., Старченко О.В., Демченко О.П.

Стало традицією в Кирилівському НВК кожний рік проводити тижні, декади, присвячені видатному педагогу,засновнику гуманістичної, новаторської педагогікиВ.О.Сухомлинському.Так у початковій школі було проведено засідання „Творча реалізація педагогічних ідей В.О.Сухомлинського в умовах модернізації сучасної освіти”.

Першим кроком роботи було вивчення біографії В.О.Сухомлинського і знайомство з його спадщиною. Учні відвідали бібліотеку де створений куточок, присвячений життю і творчості видатного педагога, мета якого - викликати інтерес учнів до особистості Василя Сухомлинського, до знань, виховувати почуття доброти і поваги до старшого покоління.

Другим кроком роботи було читання казок, написаних В.Сухомлинським. Діти з великим захопленням підтримали ідею написання власних казок і оповідань. До казки вони малювали і малюнки. Тематикою творів є доброта, милосердя, дружба.

Необхідно, щоб у ранньому віці, особливо від 5 до 10 років, дітям відкривалось якомога більше незрозумілого, цікавого. Для цього В.Сухомлинський започаткував уроки мислення, проведенню яких приділяв велику увагу:“Перші уроки мислення повинні бути не в класі, не перед класною дошкою, а серед природи.”Учителі початкових класів організовують цікаві уроки мислення: „В гостях у берізок”, „Зима – скульптор”, „Їде панна Осінь на золотому коні”. Ці уроки є продовженням уроків Школи радості або Школи під голубим небом В.О.Сухомлинського.

Розумовому розвитку сприяє складання казок.“Казка – це свіжий вітер, який роздуває вогник дитячої думки і мови”,– підкреслював В.О.Сухомлинський. Вчителі- початківці пропонують дітям творити казки. Це збагачує словниковий запас, розвиває зв’язне мовлення, логічне мислення, сприяє вихованню у школярів кращих людських рис.

В.О.Сухомлинський вважав, щоробота з батькамиє найважливішою і найпотрібнішою. Тому педколектив школи творчо використовує твори нашого земляка “Батьківська педагогіка” в роботі з батьками на батьківських зборах. Вчителі виступають з лекціями: “Роль батьків у формуванні всебічно розвинутої особистості”, “В.О.Сухомлинський про підготовку школярів до сімейного життя” тощо.

Вчителі нашої школи не забувають і про такий важливий аспект педагогічної спадщини В.Сухомлинського, як гуманізм. Виховання гуманізму та людяності стало одним із головним завдань їхньої діяльності. Педагоги формують в учнів доброту, потребу служити людям, виховують любов до матері, рідної землі, лицарське ставлення до жінки.

Звичайно, колектив дотримується основної вимоги: „Школа повинна любити дитину, тоді й вона полюбить школу. Без любові і поваги до учнів розмови про гуманізм і людяність безпідставні”.

/Files/images/2018-2019/1-4_kl_suhomlinskiy/DSCN3565.JPG /Files/images/2018-2019/1-4_kl_suhomlinskiy/DSCN3569.JPG /Files/images/2018-2019/1-4_kl_suhomlinskiy/DSCN3581.JPG/Files/images/2018-2019/1-4_kl_suhomlinskiy/DSCN3590.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 444

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.